CORINO Biurko duże
Opis
Kolekcja Corino przeznaczona do salonu, jadalni i sypialni jest harmonijnym połączeniem prostoty, funkcjonalności i naturalnego piękna. Meble modułowe o dynamicznych, geometrycznych formach i kontrastowych zestawieniach materiałowych występują w dwóch wybarwieniach: dąb naturalny i czarny oraz orzech i czarny.
Wykonane z elementów litego drewna dębowego i naturalnej okleiny dębowej są doskonałą ozdobą wnętrza. Tym szlachetnym materiałom towarzyszy szkło i tkanina obiciowa, które nadają kolekcji niepowtarzalnego charakteru. Doskonałym podkreśleniem walorów estetycznych mebli jest również światło LED, w dyskretny sposób oświetlające wnętrza szafek, komód, barków i witryn. Interesujące rozwiązania takie jak barki z funkcją obrotowych półek, panel TV z drzwiami przesuwnymi, za którymi kryją się praktyczne półki czy wygodne łóżko z pojemnym schowkiem na pościel i praktycznym podnośnikiem materaca to świetna propozycja dla wymagających użytkowników.
Zastosowany w meblach system push to open, który sprawia, że delikatny nacisk na front powoduje wysunięcie się szuflady lub otwarcie drzwiczek, a także zamykanie przez zatrzask podkreślają funkcjonalne walory tej nowoczesnej kolekcji. Kolekcja Corino wyróżnia się również tym, że meble pokryte są przyjaznymi dla środowiska i użytkownika lakierami wodnymi, z wyjątkiem powierzchni wymagających użycia innych rodzajów lakierów.
Kolorystyka mebli:
Dąb naturalny:
Tkanina – Nr 39
STOSUJEMY GWARANCJĘ NAJKORZYSTNIEJSZEJ CENY.
Dane techniczne
wysokość | 82 cm |
szerokość | 192 cm |
głębokość | 62 cm |
Produkty powiązane
CORINO Witryna szkło wysoka 2DS4SZ (2-dzielna)
CORINO - Urok litego drewna i prostota formy
CORINO Regał wolnostojący niski z podświetleniem wnęki lewy
CORINO - Urok litego drewna i prostota formy
CORINO Regał wolnostojący niski z podświetleniem wnęki prawy
CORINO - Urok litego drewna i prostota formy
CORINO Stół 210-300 z wsadami dokładanymi
CORINO - Urok litego drewna i prostota formy
CORINO Stół 160-250 z wsadami dokładanymi
CORINO - Urok litego drewna i prostota formy